2011. január 10., hétfő

Gyógyuljmeg Sál Lilinek

Szegény Lilit jól elkapta valószínűleg ugyanaz a vírus, ami velem is végzett. Én megúsztam láz nélkül egy majdnem-arcüregy gyulladással és sok átalvatlan éjszakával (t.i. nem kaptam levegőt az orromon napokon át akármit csináltam is vele), de Lilinek szombat este kétszer is 40 fok fölé ment a láza. Már majdnem kihívtam az ügyeletet is, de aztán végül szerencsére lement neki 39 alá, így csak hipotézis maradt az (figyelembe véve eddigi tapasztalataimat a gyermek egészségüggyel) a rosszindulatú, ámde realisztikus feltételezésem, hogy egy jót veszekszem majd a telefon másik végén lévő hölggyel, hogy márpedig azonnal küldjön egy orvost és én nem viszem sehova éjszaka az ötéves gyereket. Nem bánom, hogy nem kellett ilyen módon levezetnem a feszültséget.

Ennek örömére, hogy nagyrészt megmaradt mindenki, gondoltam felvidítom Lilit és horgolok neki egy szép, színes Gyógyuljmeg Sálat amíg itthon tengetem maradék időmet őt ápolgatva. A fonalak Angliából vannak (Lili számára már csak emiatt is különleges a sál), ahol vettem magamnak egy horgolós magazint sok szép mintával, amik közül egyet sem horgoltam még meg annak ellenére, hogy például van benne egy horgolás minta színes nyári sapkához is ami nagyon tetszik. Lévén, hogy ez nem időszerű a -10 fokos hőségben, inkább sál lett belőle, az legalább egyszerű és meleg.

Egy szó mint száz, a magazinhoz ajándékba színes fonalat is adtak, és ezeket most szépen felhasználtam. Nagyon szép, fényes pamut fonal és selymes a tapintása is, úgyhogy amikor kész lett, Lili boldogan birtokba vette, és a nyakába tekertette velem, hiszen ez tulajdonképpen már egy Övá sál. Ez utóbbiban ne is próbáljatok meg értelmet keresni, bár mostanában egy Övá nevű csíkos bandzsa szörnyet szokott rajzolni, ami szerintem véletlenül, Apple helyett lett Övá, ugyanis ezt tudta leírni nagy hirtelenjében, amikor próbálta laptopokat rajzolni (miről álmodozik a gyerek ugye: Apple iPhone-ról és Dell laptopról). Lényegében már mindegy, minden esetre Övá családtaggá vált a maga gyermeki módján, és minden ami Övá, az nagyon jó és nagyon szeretnivaló Lili számára (szóval a sál 'rules' lett). Szerintem ezzel alszik ma éjjel az én kis beteg, de immár boldoggá tett Manóm :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése