2012. április 10., kedd

Nem hétköznapi Nap hétköznap

Ma hihetetlen módon nem csak korábban értem haza mint szoktam, de még a Nap is fent volt. Gyorsan átöltöztem és ki is pakoltam nézelődni, rajzolgatni.
Rettentően gyorsan ment el az idő, amikor először ránéztem az órámra még csak negyed hat volt, amikor bejöttem akkor pedig már hat óra múlt. Kihasználtam minden percet, amikor még a légkör is használható volt és nem volt túl alacsonyan a Nap.

Nagyon szép protuberanciák vannak rajta, amikr nagyrészt az elmúlt három napban is megvoltak, kissé változott a formájuk, főleg az állatkernél, ahol most néhány teve és madár formájú protuberancia is megjelent. Nagyon érdekes, az északi peremnél lévő protuberanciáknál látható egy, amely filamentben folytatódik a nap felszínén. Fáklyákat főleg az északi- és nyugati peremhez közel lehetett megfigyelni. Nagy és látványos filament a nyugati peremhez közel látható, ami viszonylag vastag is, érzékelhető a 3 dimenziós formája és elhelyezkedése, nagyon szép.

Ma ismét a ceruza rajzzal kísérletezgettem, pontosabban a színes ceruza rajzzal. Talán alakulgat, bár még pár dolgot ki szeretnék próbálni majd :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése