2012. január 2., hétfő

Szolárgráf v.1 - teszt

Egy kedves és segítőkész amatőrtársnak köszönhetően belekezdtem a lyukkamera-gyártásba, egyelőre kisüzemben (de már töröm a fejemet a sorozatgyártás mikéntjén :D). December 25-én kitettem egyet az erkélyünkre, 27-én és 28-án még kettőt anyósoméknál a Bakonyban a kertbe. Utóbbiak közül az egyik kelet felé, a másik dél felé néz, így remélhetőleg két különböző képet fogok kapni tavasszal, amikor begyűjtöm őket.

Mivel nagyon kiváncsi voltam hogy sikerült a dolog és hogy egyáltalán mire számítsak, az első, erkélyen lévő kamerát ma begyűjtöttem és bescanneltem, eldobozoltam.
A teszt eredményével elégedett vagyok, főleg hogy mindössze 3 napfényes nap volt azóta, és csupán egy teljes hétig volt kint a kamera. A következőt már kiraktam ugyanennek a helyére, és ott is hagyom legalább egy-két hónapra ha lehet.

Íme a teszt eredménye:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése