2011. március 16., szerda

Napocska foltocskák v.7 és hétésfél :)

Miután egy-két napig nagyon rossz volt az idő, azért tegnap mégis lehetett valamit látni a Napból. Nagyon megörültem neki, amikor reggel munkába indulás előtt megláttam a napfény első sugarait az erkélyen.

Gyorsan kikullogtam (mert szaladni nem szabad még) az erkélyre és néztem.. aztán nem tudtam eldönteni hogy sírjak vagy nevessek, mert mindössze a fotón látható kis foltcsoport volt látható. Az a sok szép nagyobb foltocska már szépen elúszott a látható felületről..

Gondolkoztam, hogy lerajzoljam-e egyáltalán, de végül úgy döntöttem, hogy muszáj megörökíteni ezt is, hiszen minél több rajzom van a foltokról, annál inkább látom hogyan mozognak és változnak.

Ma reggel is kimentem, és tűrhetően látható volt a Nap (enyhe fátyolfelhőzet volt, de ez nekem nem jelent akadályt), de megdöbbenésemre 0, azaz NULLA folt volt rajta, legalább is binokulárral látható méretű nem volt. Állítólag a bal oldalán alakul valami, de majd hiszem ha látom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése